Baví tě hledat, co klienty zajímá a vytvářet jim řešení na míru? Máš zkušenosti s UX, CX a průzkumy klientského chování a preferencí? Čti dál.
Jsme nově vzniklý tým v Direct pojišťovně a naším úkolem je posunout digitalizaci pojišťováckého trhu. Kam míříme? Vysoko, chceme se stát insure tech leaderem. A jak toho chceme dosáhnout? Budeme posouvat laťku toho, co je normální, a smysluplně inovovat.
Klientská zkušenost je pro celou Direct rodinu na prvním místě. Náš tým má na starost digitální strategie a inovace. Již nyní nasazujeme AI technologie pro automatizaci prací, agilně rozvíjíme vlastní aplikace pro iOS & Android, zjednodušujeme průchody funnelem na webu a mnohé další. Myslíme to vážně. I proto se nedíváme pouze na svět pojišťovnictví a minulý rok jsme investovali do autoslužeb. Vyvíjíme produkty a služby, které plní potřeby našich klientů a mohou je používat, jak a kdy chtějí.
Máš zkušenosti s UX, CX a průzkumy klientského chování a preferencí? Umíš vymyslet, jak ověřit hypotézu, jak zjistit uživatelské potřeby a problémy? Umíš se rozhodnout mezi kvalitativní a kvantitativním výzkumem? Kamarádíš se s Google Analytics a Hotjar nebo třeba UserZoomem? Umíš si sehnat relevantní uživatele pro testování?
Co tě u nás čeká?
- Generování a ověřování hypotéz/problémů/potřeb interních a externích klientů.
- Pravidelné usability testování neboli den s klientem.
- Aktivní spolupráce s dalšími týmy napříč pojišťovnou, převážně s produktovým týmem a analytiky.
- Koordinace spolupráce s externími partnery.
Jak si tě představujeme?
- Máš velké zkušenosti s výzkumem, sběrem feedbacku, interpretováním dat a tvořením insightů.
- Máš přehled v oblasti UX a trendech klientského chování.
- Jsi analytická a zároveň kreativní osoba a baví tě přicházet s novými nápady v oblasti komunikace (pro nové i stávající klienty), produktů a digitalizace procesů.
- Umíš rychle a efektivně identifikovat příležitosti a navrhnout řešení, jak je implementovat.
- Pro své nápady umíš nadchnout své kolegy i klíčové partnery.
- Flexibilní prioritizace aktivit i času je pro tebe hračka.
- Řešení problémů je pro tebe fajn výzvou a neváháš si vyhrnout rukávy, abys práci dokončil/a.
- Prezentační a komunikační dovednosti jsou tvou silnou stránkou.
Na co se můžeš těšit?
Na spoustu zajímavé práce, která nebude vždy lehká a v každém případě bude znamenat výzvu.
Na velkou míru samostatnosti a důvěry, kterou ti dáme.
Na kulturu otevřené zpětné vazby, upřímnosti a důrazu na bezpečí vyjadřovat své vlastní názory.
Na to, že si nebudeš muset šetřit dovolenou na Vánoce, protože dovolenou máme neomezenou.
Na prostor pro navrhování vlastních řešení a realizaci dobrých nápadů.
Jak to chodí v týmu Péče o klienty
Co je naším posláním v rámci Directu
Baví nás naslouchat,
do nekonečna a ještě dál.