Specialista v našem coolcentru

Láká tě být hlasem Directu, který se srdcem na dlani překoná klientovo očekávání, aby měl o starost méně a bude mít díky tobě lepší den?

„Jsme hlasem Directu, sehraná parta, která se srdcem na dlani překonává vaše očekávání, abyste měli o starost méně a lepší den.“

Poslání, nadšení a neustálá chuť posouvat sebe a zlepšovat svět kolem nás. To jsme my, Direcťáci, parta lidí, co tvoří konečně normální pojišťovnu. Direct je pro nás prostorem, kde můžeme věci měnit k lepšímu a v každém kroku myslet na tu nejlepší péči o klienty. Můžeme být sami sebou, a díky tomu jsme svobodní, samostatní a práci vždy děláme s osobní odpovědností. Navíc se cítíme dobře v našem neformálním prostředí s přátelskou atmosférou, kde nápady dostávají křídla.

Jsi povídavý a máš hlavu plnou nápadů? Už teď víš, že se cítíš dobře, když klientovi správně poradíš, zodpovíš zvídavý dotaz nebo dokonce hledáš cestu, jak splnit jeho přání? Máš chuť dělat maximum pro to, aby klienti pokládali telefon s úsměvem a skvělým klientským zážitkem? Chceš se učit novým věcem a rozvíjet se?

Naše Coolcentrum není obyčejné call centrum. Nečekej u nás připravené věty a callscripty, nikdo ti nebude diktovat, co máš říkat, protože s klienty mluvíme lidsky a přátelsky. A takto to funguje i mezi námi. Tvůj vedoucí je tvůj Podporovatel, který tě vždy vyslechne a podpoří. Zároveň víme, že je potřeba si i pořádně odpočinout, proto budeš mít volné víkendy i svátky.

Co tě u nás čeká?

  • Budeš po telefonu nebo písemně pomáhat našim klientům.
  • Provázet je jejich smlouvou od sjednání až po ukončení.
  • Staneš se jejich hlavním pomocníkem při úpravě smlouvy, zašleš ztracenou zelenou kartu k povinnému ručení nebo třeba změníš kontaktní údaje.
  • Čeká tě úzká spolupráce s dalšími týmy napříč pojišťovnou.
  • Certifikát ČNB dle zákona o distribuci pojištění a zajištění.
  • Svobodu a flexibilitu při výměně plánovaných směn nebo na volné víkendy i svátky.
  • Na neustálé zlepšování služeb pro naše klienty.

Jak si tě představujeme?​

  • Rezonuje v tobě naše poslání.
  • Nechybí ti důslednost, pečlivost, baví tě povídání a máš pozitivní vibe.
  • Máš radost, když můžeš lidem radit a pomáhat tak, aby se jim lépe žilo.
  • Nevadí, pokud jsi ještě netelefonoval, nepracoval s lidmi anebo jsi absolvent s maturitou.
  • Práce s počítačem ti není cizí.
  • Chceš pracovat v týmu a být součástí našeho kolektivu.
  • A v neposlední řadě – nebaví tě stereotyp, novým věcem jdeš vstříc a nebojíš se učit něco nového.

Na co se můžeš těšit?

Na spoustu zajímavé práce, která nebude vždy lehká a v každém případě bude znamenat výzvu.

Na velkou míru samostatnosti a důvěry, kterou ti dáme.

Nejspíš tě nejvíc budou bavit kolegové, protože máme fakt super lidi, se kterými rádi trávíme čas i mimo práci.

Na kulturu otevřené zpětné vazby, upřímnosti a důrazu na bezpečí vyjadřovat své vlastní názory.

Na to, že si nebudeš muset šetřit dovolenou na Vánoce, protože dovolenou máme neomezenou.

Jak to chodí v týmu Péče o klienty

Co je naším posláním v rámci Directu

Jsme hlasem Directu a mluvíme lidštinou

Nad požadavky se snažíme přemýšlet v souvislostech a klientům pomáháme i tam, kde pomoc nečekají

S bandou usměvavých profíků vytváříme zážitky pro lidi

To jsem přesně já, chci do Directu!

Pozici má u nás na starosti Lenka

Chceš se na něco zeptat nebo něco není jasné?

Jak uspět při pohovoru

Co mě čeká u pohovoru?

Jak do Directu přijímáme?

Mohlo by tě ještě zajímat

Přihlásit se na pozici:

Specialista v našem coolcentru

Formulář pro Direct pojištovnu
Maximum upload size: 268.44MB
Maximum upload size: 268.44MB

Přihlásit se na pozici:

Specialista v našem coolcentru

Formulář pro Direct Auto
Maximum upload size: 268.44MB
Maximum upload size: 268.44MB

Přihlásit se na pozici:

Specialista v našem coolcentru

Formulář pro Direct Fidoo
Maximum upload size: 268.44MB
Maximum upload size: 268.44MB

Přihlásit se na pozici:

Specialista v našem coolcentru

Přihlásit se na pozici:

Specialista v našem coolcentru