Koordinátor pojistné události

Ať jde o nehodu nebo strom na střeše, poskytuješ špičkový servis, jednoduše se stáváš pomocníkem a rádcem klienta v celém průběhu jeho hlášení pojistné události.     

V Directu pomáháme klientům, kteří se dostanou do nesnází. Poslání koordinátora pojistné události je rychle a ochotně pomoci po telefonu každému, komu se stal malér.

Ať jde o nehodu nebo strom na střeše, poskytuješ špičkový servis, jednoduše se stáváš pomocníkem a rádcem klienta v celém průběhu jeho hlášení pojistné události. Pomáháš tedy lidem s řešením škod od nahlášení až do konce.

Vše tě naučíme

Nemáš zkušenosti s pojišťovnictvím a vlastně o tomto oboru moc nevíš? Nevadí 😊 Stačí, když budeš mít touhu pomáhat a zvládneš komunikovat s klienty, zbytek tě naučíme. Šanci u nás mají i číšnice a číšníci, prodavači a prodavačky, recepční a další, kterým třeba současná situace vzala práci.

Máme jasné poslání
Naším posláním je přinášet klientům skvělé zážitky. Moc dobře víme, že když už se lidem něco přihodí, je to mnohem těžší.

A abychom takový zážitek dokázali dodat, hledáme lidi, kteří se nebojí věci posouvat dopředu. Hledáme vlastně trochu blázny, trochu magory, ale v dobrém slova smyslu. Prostě lidi, kteří se nebojí roztáhnout křídla a letět naplno.

Co tě u nás čeká?

  • Zaznamenáš s klientem škodní událost po telefonu nebo e-mailu.
  • Poskytneš mu špičkový servis při řešení škodních nebo pojistných událostí.
  • Po celou dobu řešení události budeš s klientem v kontaktu, aby věděl, co přesně se s jeho pojistnou událostí děje.
  • Budeš mít odpovědnost za to, že se pojistná událost uzavře včas.
  • Budeš zpracovávat e-mailovou korespondenci.
  • Čeká tě úzká spolupráce s likvidátory i dalšími týmy v pojišťovně.
  • Budeš hlavní klientův pomocník a rádce.

Jak si tě představujeme?​

  • Nechybí ti důslednost, pečlivost a jsi komunikativní.
  • Máš radost, když můžeš lidem radit a pomáhat tak, aby se jim lépe žilo.
  • Práce s počítačem ti není cizí.
  • Chceš pomáhat týmu a být součástí dobrého kolektivu.
  • Miluješ výzvy, máš chuť se rozvíjet a učit se novým věcem.
  • Baví tě předávat své zkušenosti a nasbírané vědomosti dál.

Na co se můžeš těšit?

Na spoustu zajímavé práce, která nebude vždy lehká a v každém případě bude znamenat výzvu.

Na velkou míru samostatnosti a důvěry, kterou ti dáme.

Nejspíš tě nejvíc budou bavit kolegové, protože máme fakt super lidi, se kterými rádi trávíme čas i mimo práci.

Na kulturu otevřené zpětné vazby, upřímnosti a důrazu na bezpečí vyjadřovat své vlastní názory.

Na to, že si nebudeš muset šetřit dovolenou na Vánoce, protože dovolenou máme neomezenou.

Jak to chodí v týmu Péče o klienty

Co je naším posláním v rámci Directu

Jsme přítelem na telefonu pro lidi v nesnázích.

Klientovi nasloucháme a hledáme společná řešení.

Odborně provázíme pojistnou událostí od začátku, navrhujeme férové řešení a staráme se o šťastný konec příběhu.

To jsem přesně já, chci do Directu!

Pozici má u nás na starosti Lenka

Chceš se na něco zeptat nebo něco není jasné?

Jak uspět při pohovoru

Co mě čeká u pohovoru?

Jak do Directu přijímáme?

Mohlo by tě ještě zajímat

Přihlásit se na pozici:

Koordinátor pojistné události

Formulář pro Direct pojištovnu
Maximum upload size: 268.44MB
Maximum upload size: 268.44MB

Přihlásit se na pozici:

Koordinátor pojistné události

Formulář pro Direct Auto
Maximum upload size: 268.44MB
Maximum upload size: 268.44MB

Přihlásit se na pozici:

Koordinátor pojistné události

Formulář pro Direct Fidoo
Maximum upload size: 268.44MB
Maximum upload size: 268.44MB

Přihlásit se na pozici:

Koordinátor pojistné události

Přihlásit se na pozici:

Koordinátor pojistné události