Ať jde o nehodu nebo strom na střeše, poskytuješ špičkový servis, jednoduše se stáváš pomocníkem a rádcem klienta v celém průběhu jeho hlášení pojistné události.
V Directu pomáháme klientům, kteří se dostanou do nesnází. Poslání koordinátora pojistné události je rychle a ochotně pomoci po telefonu každému, komu se stal malér.
Ať jde o nehodu nebo strom na střeše, poskytuješ špičkový servis, jednoduše se stáváš pomocníkem a rádcem klienta v celém průběhu jeho hlášení pojistné události. Pomáháš tedy lidem s řešením škod od nahlášení až do konce.
Vše tě naučíme
Nemáš zkušenosti s pojišťovnictvím a vlastně o tomto oboru moc nevíš? Nevadí 😊 Stačí, když budeš mít touhu pomáhat a zvládneš komunikovat s klienty, zbytek tě naučíme. Šanci u nás mají i číšnice a číšníci, prodavači a prodavačky, recepční a další, kterým třeba současná situace vzala práci.
Máme jasné poslání
Naším posláním je přinášet klientům skvělé zážitky. Moc dobře víme, že když už se lidem něco přihodí, je to mnohem těžší.
A abychom takový zážitek dokázali dodat, hledáme lidi, kteří se nebojí věci posouvat dopředu. Hledáme vlastně trochu blázny, trochu magory, ale v dobrém slova smyslu. Prostě lidi, kteří se nebojí roztáhnout křídla a letět naplno.
Co tě u nás čeká?
- Zaznamenáš s klientem škodní událost po telefonu nebo e-mailu.
- Poskytneš mu špičkový servis při řešení škodních nebo pojistných událostí.
- Po celou dobu řešení události budeš s klientem v kontaktu, aby věděl, co přesně se s jeho pojistnou událostí děje.
- Budeš mít odpovědnost za to, že se pojistná událost uzavře včas.
- Budeš zpracovávat e-mailovou korespondenci.
- Čeká tě úzká spolupráce s likvidátory i dalšími týmy v pojišťovně.
- Budeš hlavní klientův pomocník a rádce.


Jak si tě představujeme?
- Nechybí ti důslednost, pečlivost a jsi komunikativní.
- Máš radost, když můžeš lidem radit a pomáhat tak, aby se jim lépe žilo.
- Práce s počítačem ti není cizí.
- Chceš pomáhat týmu a být součástí dobrého kolektivu.
- Miluješ výzvy, máš chuť se rozvíjet a učit se novým věcem.
- Baví tě předávat své zkušenosti a nasbírané vědomosti dál.
Na co se můžeš těšit?
Na spoustu zajímavé práce, která nebude vždy lehká a v každém případě bude znamenat výzvu.
Na velkou míru samostatnosti a důvěry, kterou ti dáme.
Nejspíš tě nejvíc budou bavit kolegové, protože máme fakt super lidi, se kterými rádi trávíme čas i mimo práci.
Na kulturu otevřené zpětné vazby, upřímnosti a důrazu na bezpečí vyjadřovat své vlastní názory.
Na to, že si nebudeš muset šetřit dovolenou na Vánoce, protože dovolenou máme neomezenou.
Jak to chodí v týmu Péče o klienty
Co je naším posláním v rámci Directu
Jsme přítelem na telefonu pro lidi v nesnázích.
Odborně provázíme pojistnou událostí od začátku, navrhujeme férové řešení a staráme se o šťastný konec příběhu.