Juniorní specialista klientské zkušenosti a stížností

Firma:Direct pojišťovna
Lokalita: Brno, Praha
Tým: Produktový management retail

Dělá ti radost učit se nové věci a rozvíjet se? Baví tě komunikace s lidmi, a chceš hledat cesty, jak dodávat špičkové klientské zážitky?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Direct je plný nadšenců, kteří společně tvoří konečně normální pojišťovnu, kde na lidech opravdu záleží. Direct je pro nás prostorem, kde můžeme věci měnit k lepšímu a v každém kroku myslet na tu nejlepší péči o klienty. Můžeme být sami sebou, což přináší neskutečnou svobodu a autonomii, ale současně také velkou osobní odpovědnost. Milujeme naše neformální prostředí a přátelskou atmosféru, kde nápady dostávají křídla.

Do týmu klientské zkušenosti (CX) hledáme kolegu, který se chce něco naučit a posunout celý klientský zážitek v Directu dále. Budeš mít na starosti pomoc s řešením stížností klientů, jejich podnětů ke zlepšení, nebo měření NPS a jeho vyhodnocování. Protože klientská zkušenost je pro nás důležitá, hledáme člověka, který je zodpovědný a každou jednu interakci s klientem bude brát vážně a jako příležitost něco zlepšit.

Co tě u nás čeká?

  • Evidence podnětů, stížností, návrhů na zlepšení klientů, jejich zpracování.
  • Řešení i směrem do firmy – s relevantními kolegy.
  • Analýza zpětné vazby NPS od klientů.
  • Zjišťování kořenových příčin problémů.
  • Analýza hovorů klientů.
  • Komunikace klientského zážitku do firmy.

Jak si tě představujeme?​

  • Klient je pro tebe na prvním místě.
  • Máš zkušenost v oblasti klientského zážitku nebo péče o klienta.
  • Umíš si svou práci zorganizovat.
  • Umíš si stát za svým názorem a dobře ho vysvětlit.
  • Dokážeš se vcítit do klienta a jeh potřeb.

Na co se můžeš těšit?

Na spoustu zajímavé práce, která nebude vždy lehká a v každém případě bude znamenat výzvu.

Na velkou míru samostatnosti a důvěry, kterou ti dáme.

Na pracovní dobu, která bude vyhovovat tvým potřebám i stylu práce, protože u nás nemáme “píchačky”.

Na to, že si nebudeš muset šetřit dovolenou na Vánoce, protože dovolenou máme neomezenou.

Jak to chodí v týmu Péče o klienty

Co je naším posláním v rámci Directu

Nasloucháme. Propojujeme. Inovujeme.

Tvoříme produkty a nad nimi řešení, které je zážitkem pro klienty i partnery.

Vše, co děláme, má významný dopad.

To jsem přesně já, chci do Directu!

Pozici má u nás na starosti Jana

Chceš se na něco zeptat nebo něco není jasné?

Jak uspět při pohovoru

Přihlásit se na pozici:

Juniorní specialista klientské zkušenosti a stížností

Formulář pro Direct pojištovnu
Maximum upload size: 268.44MB
Maximum upload size: 268.44MB

Údaje používáme za účelem provedení výběrového řízení, a to v rozsahu jména, příjmení, telefonního čísla, emailu a dalších informací, které nám poskytnete nebo získáme v této souvislosti. Tyto údaje můžeme využívat a uchovávat po dobu výběrového řízení a pro účely oslovení s nabídkou jiné vhodné uvolněné pozice u správce po dobu 6 měsíců po skončení výběrového řízení. Pro podrobnější informace se podívejte zde. Pokud si nepřejete, abychom vám po skončení výběrového řízení posílali další nabídky, zaškrtněte informaci níže.

Formulář pro Direct pojištovnu
Maximum upload size: 268.44MB
Maximum upload size: 268.44MB

Údaje používáme za účelem provedení výběrového řízení, a to v rozsahu jména, příjmení, telefonního čísla, emailu a dalších informací, které nám poskytnete nebo získáme v této souvislosti. Tyto údaje můžeme využívat a uchovávat po dobu výběrového řízení a pro účely oslovení s nabídkou jiné vhodné uvolněné pozice u správce po dobu 6 měsíců po skončení výběrového řízení. Pro podrobnější informace se podívejte zde. Pokud si nepřejete, abychom vám po skončení výběrového řízení posílali další nabídky, zaškrtněte informaci níže.

Přihlásit se na pozici:

Juniorní specialista klientské zkušenosti a stížností

Formulář pro Direct Auto
Maximum upload size: 268.44MB
Maximum upload size: 268.44MB

Údaje používáme za účelem provedení výběrového řízení, a to v rozsahu jména, příjmení, telefonního čísla, emailu a dalších informací, které nám poskytnete nebo získáme v této souvislosti. Tyto údaje můžeme využívat a uchovávat po dobu výběrového řízení a pro účely oslovení s nabídkou jiné vhodné uvolněné pozice u správce po dobu 6 měsíců po skončení výběrového řízení. Pro podrobnější informace se podívejte zde. Pokud si nepřejete, abychom vám po skončení výběrového řízení posílali další nabídky, zaškrtněte pole níže.

Formulář pro Direct Auto
Maximum upload size: 268.44MB
Maximum upload size: 268.44MB

Údaje používáme za účelem provedení výběrového řízení, a to v rozsahu jména, příjmení, telefonního čísla, emailu a dalších informací, které nám poskytnete nebo získáme v této souvislosti. Tyto údaje můžeme využívat a uchovávat po dobu výběrového řízení a pro účely oslovení s nabídkou jiné vhodné uvolněné pozice u správce po dobu 6 měsíců po skončení výběrového řízení. Pro podrobnější informace se podívejte zde. Pokud si nepřejete, abychom vám po skončení výběrového řízení posílali další nabídky, zaškrtněte pole níže.

Přihlásit se na pozici:

Juniorní specialista klientské zkušenosti a stížností

Formulář pro Direct Fidoo
Maximum upload size: 268.44MB
Maximum upload size: 268.44MB

Údaje používáme za účelem provedení výběrového řízení, a to v rozsahu jména, příjmení, telefonního čísla, emailu a dalších informací, které nám poskytnete nebo získáme v této souvislosti. Tyto údaje můžeme využívat a uchovávat po dobu výběrového řízení a pro účely oslovení s nabídkou jiné vhodné uvolněné pozice u správce po dobu 6 měsíců po skončení výběrového řízení. Pro podrobnější informace se podívejte zde. Pokud si nepřejete, abychom vám po skončení výběrového řízení posílali další nabídky, zaškrtněte informaci níže.

Formulář pro Direct Fidoo
Maximum upload size: 268.44MB
Maximum upload size: 268.44MB

Údaje používáme za účelem provedení výběrového řízení, a to v rozsahu jména, příjmení, telefonního čísla, emailu a dalších informací, které nám poskytnete nebo získáme v této souvislosti. Tyto údaje můžeme využívat a uchovávat po dobu výběrového řízení a pro účely oslovení s nabídkou jiné vhodné uvolněné pozice u správce po dobu 6 měsíců po skončení výběrového řízení. Pro podrobnější informace se podívejte zde. Pokud si nepřejete, abychom vám po skončení výběrového řízení posílali další nabídky, zaškrtněte informaci níže.

Přihlásit se na pozici:

Juniorní specialista klientské zkušenosti a stížností

Přihlásit se na pozici:

Juniorní specialista klientské zkušenosti a stížností