Baví tě hledat, co klienty zajímá? Máš zkušenosti s projektovým řízením a CRM nástroji? Baví tě práce v agilu? Tak čti dál.
Jsme nově vzniklý tým v Direct pojišťovně a naším úkolem je posunout digitalizaci pojišťováckého trhu. Kam míříme? Vysoko, chceme se stát insure tech leaderem. A jak toho chceme dosáhnout? Budeme posouvat laťku toho, co je normální, a smysluplně inovovat.
Klientská zkušenost je pro celou Direct rodinu na prvním místě. Náš tým má na starost digitální strategie a inovace. Již nyní nasazujeme AI technologie pro automatizaci prací, agilně rozvíjíme vlastní aplikace pro iOS & Android, zjednodušujeme průchody funnelem na webu a mnohé další. Myslíme to vážně. I proto se nedíváme pouze na svět pojišťovnictví a minulý rok jsme investovali do autoslužeb. Vyvíjíme produkty a služby, které plní potřeby našich klientů a mohou je používat, jak a kdy chtějí.
Umíš se podívat na situace pohledem klienta a dokážeš řešit problém End to End? Umíš být samostatná/ý a nebojíš se otevřít nová témata? Máš zkušenost s projektovým řízením, CRM nástroji a baví tě agile? Chceš spoluvytvářet digitální řešení pro naše klienty? Kamarádíš se alespoň elementárně s excelem?
Co tě u nás čeká?
- Budeš se podílet na kompletní tvorbě a transformace životního cyklu klienta.
- Budeš se podílet na tvorbě nejdůležitějších touchpointů klienta v interakci s online pojišťovnou v jednom z nejlepších CRM nástrojů na světovém trhu.
- Budeš klíčová osoba při nastavování a přípravě nových propozic a kanálů pro klienty.
- Aktivní spolupráce na vyhodnocování portfoliových aktivit a kampaní.
- Aktivní spolupráce s dalšími týmy napříč pojišťovnou, převážně s produktem, vývojem a zástupci první linie, která přichází denně do styku s klientem.
Jak si tě představujeme?
- Máš přehled v oblasti CRM a trendech klientského chování.
- Jsi analytická a zároveň kreativní osoba a baví tě přicházet s novými nápady v oblasti komunikace (pro nové i stávající klienty), produktů a digitalizace procesů.
- Umíš rychle a efektivně identifikovat příležitosti a navrhnout řešení, jak je implementovat.
- Pro své nápady umíš nadchnout své kolegy i klíčové partnery.
- Flexibilní prioritizace aktivit i času je pro tebe hračka.
- Neváháš si vyhrnout rukávy, aby práce byla dokončena.
Na co se můžeš těšit?
Na spoustu zajímavé práce, která nebude vždy lehká a v každém případě bude znamenat výzvu.
Na velkou míru samostatnosti a důvěry, kterou ti dáme.
Na to, že si nebudeš muset šetřit dovolenou na Vánoce, protože dovolenou máme neomezenou.
Na prostor pro navrhování vlastních řešení a realizaci dobrých nápadů.
Nejspíš tě nejvíc budou bavit kolegové, protože máme fakt super lidi, se kterými rádi trávíme čas i mimo práci.
Jak to chodí v týmu Péče o klienty
Co je naším posláním v rámci Directu
Naším posláním je pomáhat a zjednodušovat klientům život.
Denně s nimi vyřešíme stovky dotazů ohledně jejich smluv i škodních událostí. Ať už na infolince nebo přes e-mail.
Snažíme se, aby klienti sluchátko pokládali vždy s úsměvem na tváři.